Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-09, 22:59   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er vi nødt til å få med oss absolutt alt?

I Aften Aften idag (papirutgaven) er det en artikkel om den hektiske junimåneden vi er inne i, med skoleavslutninger, jobbinnspurter og det ene med det andre. Og slik oppleves det nok for de fleste av oss.

Jeg stiller meg likevel spørsmålet; har man egentlig dårlig tid hvis noe av problemet er at man er bedt i så mange 40- og 50-årsdager, og fordi man går i barselgruppe med familiens valp?

Flere tråder her inne bærer også preg av at det på sett og vis er pk å få med seg alt som skjer. Selv prioriterer jeg tiden min og vår ganske stramt, og gjør det bevisst, det er noe som har vokst fram med årene. Jeg tenker at vi har det alle hektisk i perioder - men vi har også et ansvar for den situasjonen vi setter oss selv i. Ikke minst føler jeg vi har et ansvar for hvilke signaler vi sender barna både rundt prioriteringer og tidsbruk. Med det mener jeg ikke at vi skal si fra oss alt av frivillighet og droppe alle avslutninger, men utvise en viss vurdering både rundt dette og andre aktiviteter. Ikke minst bør ting som skal være hyggelige, faktisk være det. Ellers kan man like gjerne droppe det.

Hva tenker dere?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat