Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-09, 13:01   #7
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger tips til småspist 3-åring som ikke går opp i vekt...

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Selv om jeg synes Bina har litt i overkant negative erfaringer med helsestasjonene, er jeg enig i det hun sier: hvis det er såpass utflating i vekt at du har fått anbefalt ernæringsdrikker og det ikke virker, er det på tide med en utredning med tanke på årsak.

Jeg ble kanskje litt kvass, er ikke egentlig SÅ negativ til helsestasjonen. Men hvis helsestasjonen har anbefalt energi-drikker og helmelk, uten å henvise foreldrene videre, da syns jeg det er helt på tryne galt for å si det sånn. Helmelk har riktignok en del fett, men samtidig kan stort inntak av melk hemme jernopptaket. Jeg syns IKKE at helsestasjonen skal anbefale "lettvinte løsninger" på ernæringsproblemer. I dette tilfellet er det jo også klart at det ikke virker.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat