Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-09, 22:43   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.738
Blogginnlegg: 630
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har bygget ut loft i bygård?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg blir litt usikker på hva du spør om. Lurer du på om dere vil få igjen pengene dere legger i oppussing i form av økt verdi på boligen? Hvis der er det du spør etter har jeg ikke peiling, skrev bare i tråden fordi jeg lurte på om du hadde sett denne artikkelen.

Nei, jeg er egentlig ikke så interessert i verdiøkning, jeg er interessert i omfanget av en slik jobb og om utgiftene på å bygge ut blir såpass like de vi ville hatt med å kjøpe noe større slik at det er lettere. Også lurer jeg generelt på alt man bør vite før man setter i gang med et slikt prosjekt.

Over oss er det et fullt loft, med boder på ene siden og tørkeloft på andre siden. Det er tørkeloftet, som bare er et stort åpent rom, vi ønsker å kjøpe og bygge ut i såfall. Det er mye større enn det i artikkelen du viser til, men det er et kaldloft og vi må isolere godt opp mot taket for at det ikke skal ise.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat