Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-09, 22:27   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har bygget ut loft i bygård?

Vi har ikke kjøpt det, men i og med at det står ubrukt og er over vår leilighet tror vi ikke at det skal være et stort problem. Det er nok av bodplass, dette er tørkeloft som ingen bruker. Det største problemet er nok om vi får tillatelse fra kommunen, i og med at bygget er verneverdig. Hvis vi ikke bygger terrasse er det bare vinduer i taket mot bakgård som kommer til å være anderledes, og det håper jeg de ikke er så strenge på.

Kaprifol: Jeg er også skeptisk til en slik terasse, det er et gammelt, bevegelig hus og jeg vil ikke ha lekkasjer ned i kjøkkenet! Fasaden ble pusset opp i fjor, så det er sjekket for sopp.

Jeg greier bare ikke se for meg hvor mye slikt kommer til å koste. Det dyreste blir nok trapp, isolering av tak og sette inn vinduer. Men hva koster egentlig slikt?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat