Sv: Hvilken kanal ville du valgt?
Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.
PVR kostet ekstra og er vel beregnet på digital/HD-tv, tror jeg? Vi gidder uansett ikke betale noe utover kringkastingsavgiften for å se på tv. Kan ikke helt se at vi skulle ha hatt bruk for PVR, da vi ser lite og ikke vil se på det som et savn om vi gikk glipp av noe vi egentlig hadde tenkt å se. Det eneste måtte vel være at man kan leie film med PVR. Men det funker i grunn med dvdutleie også.
Vi brukte aldri filmleiedelen, men vi brukte alltid pauseknappen for å slippe reklame, da vi skulle på do eller annet, og dessuten slapp jeg å sitte og tråle gjennom tvkanaler i kjedsomhet. Jeg tok opp det jeg fant interessant og hver gang jeg ville se noe på tv hadde jeg en masse spennende liggende på harddisken. Jeg tok også opp kjekke programmer til eldste og fikk med meg endel filmer som gikk på nettene, ved å ta dem opp. Jeg så faktisk mindre dritt på tv da vi hadde den, for jeg så bare ting jeg hadde tatt opp som jeg syntes var interessante. OG JEG SLAPP REKLAME, bare det var verdt hele boksen.
Nå ser jeg aldri på tv siden vi bor hos svigers og svigerfar bare ser på italiensk tv, men jeg gleder meg ihjel til vi får ny PVR-boks når vi nå flytter i neste måned. Gleder meg til å kunne ta opp programmer igjen og ikke minst sette på pause! *abstinenser*
Vi fikk boksen gratis pga. et sommertilbud, men uansett hadde vi fått den billigere gjennom borettslaget.