Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-09, 10:25   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva BØR nye statsborgere kunne om Norge, da?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

De fleste lærer om dette i skolen, men det er dessverre svært mange som likevel ikke kan det, selv etter 13 års skolegang. Jeg har sensurert flere hundre privatister i samfunnslære, et grunnleggende totimersfag for videregående der mye av det Polyanna nevner står på læreplanen. Strykprosenten ligger på 50-70 %. Voksne folk, født og oppvokst i Norge av foreldre som også er født og oppvokst her, stiller opp og tror kongen har mest makt i Norge, for eksempel.

Det tror jeg så gjerne - men jeg antar jo at du ikke mener dette som et argument mot skolegang generelt?