Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-09, 11:27   #66
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Babybjørn bæresele, skadelig?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg synes det er pussig at mange skriver (eller insinuerer) at det bæres for å tilfredstille foreldrenes behov for nærhet.

Jeg på min side har sett en del babyer/småbarn som helt klart hadde et behov for mer nærhet og for å bli bært, men foreldrene mente ikke det samme. Mange mener ennå at barna kan bli bortskjemt av å bli bært rundt. Jeg har også møtt foreldre som har klaget og ynket seg over at de ikke får tid til å gjøre noe som helst, fordi barna ikke vil bli lagt ned, og bare vil sitte på armen. Likevel mente de at bæring overhodet ikke var noe alternativ.

Du må vel være enig i at det er foreldrene som foretar et valg, på vegne av seg selv og sitt barn. Ergo har jeg på vegne av meg selv og mine barn ikke følt noe behov for dette. At andre har følt det annerledes for seg selv og sine barn- ja det har jeg aldri uttalt noe negativt om.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat