Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-09, 22:09   #13
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobil til gutt på 6?

Jeg har en gammel her, min forrige. Tenkte legge inn noen numre som hurtigtast og lage en liste over hvem som var på hvilken knapp, og legge ved på en lapp. Han klarer lese enkle navn med litt anstrengelse.
Det er også greit å kunne avtale dager han slår den på om han feks skulle komme hjem fra skolen før meg eller noe. Vi har ikke fasttelefon og vi bor også veldig nærme skolen, så det er ikke usannsynlig at han og nabojenta kan gå hjem alene allerde på slutten av førsteklasse. Mobil til barn er helt ok, så lenge bruken begrenses syntes jeg. Ingen kan vel nekte han å ha den liggende i sekken så lenge den ikke er slått på og viftes med?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat