Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-09, 00:41   #8
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skikk og bruk når det gjelder farge på penkjole i bryllup?

Generelt er det vel slik at man ikke skal overstråle bruden (men hvordan er det egentlig mulig?) og kle seg litt dempet. Åletrang og übersexy rød kjole utgår derfor. Sort har jeg sett bli mer og mer vanlig, og jeg tror ikke lenger noen tror at man har vært bortpå brudgommen fordi man har rød kjole.

Jeg er litt konservativ i slike sammenhenger og har hittil unngått alle de tre fargene, men det er som sagt mer og mer vanlig at man går bort fra så strenge skikk-og-bruk-regler.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat