Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-09, 13:50   #24
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Dele" opp familien når man flyr

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Vi deler ikke opp familien på flyturer - ei heller på bilturer eller båtturer. Sannsyneligheten for at noe skal skje er vel større der.

Signerer!

Svigerfaren min gjør dette, og jeg har alltid tenkt at det er en veldig paranoid handling. Jeg kan ikke tenke slik når jeg skal på tur jeg, for da tror jeg ærlig talt at jeg hadde besluttet at Trondheim er en flott by som kan brukes til alt og ingenting som ikke er i gåavstand er verd å se

Ante ikke at dette var ett utbredt fenomen. Jeg er vel litt mere der at jeg heller vil falle ned sammen med den lille familien min enn å sitte igjen alene da, men vi har bare ett barn.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat