Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-09, 21:40   #12
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Røyker dere i folkemengder?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

For meg må de bare forby parfyme. Men jeg snakket egentlig ikke om noe forbud, det var mer et spørsmål om hvordan de tenker, hva som får dem til å gå rundt og røyke i folkemengder.

Til det opprinnelige spørsmålet ditt så vil jo de aller fleste røykere svare at ja, man burde ta hensyn og i tette folkemengder bør man ikke røyke. Men så ble det avsporing til svært syke mennesker og deres behov for å røyke, noe man er uenige om her. Dersom du ikke er allergisk for røyk, og slik jeg har lest deg i diverse diskusjoner om røyking, så er du over snittet fanatisk når det gjelder røyking, og derfor blir det litt relevant med diverse sammenligninger. Jeg er absolutt enig i at røykere skal ta mest mulig hensyn, men bare for å ta en liten digresjon, så prøver mannen min innimellom å forklare meg at min hundeskrekk er ganske overdreven og min parole om å fjerne alle "skumle" hunder fra gatebildet og min nærhet er passe urealistisk.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat