Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-09, 16:01   #197
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjem

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Du de truseinnleggene så jeg også!

Jeg må vel si at om jeg har fått valgt: sjuskete eller ryddig (og at ryddigheten har falt naturlig for meg), så har jeg valgt sistnevnte altså. Jeg trives kanskje egentlig best når det er ganske ryddig og jeg tenker veldig ofte at ...

Samme her! Jeg blir generelt sett ganske gretten når det sklir ut, og hver enda gang jeg rydder, så lover jeg meg selv at denne gangen.... Men nei. Ryddet i går, nå ser det noenlunde ut her, dog ikke ryddig etter de definisjonene jeg har sett enkelte har for hva som kan betegnes som ryddig. Bokhylla mi er litt for "sjarmerende", og det er noen ting som aldri klarer å finne veien bort fra kjøkkenbenken .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat