Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-09, 10:29   #3
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klage over at man er fattig, når man ikke er det!

Opprinnelig lagt inn av siljemoren, her.

Jeg snakker med henne om det, prøver og få henne i på ett litt annet spor med det varer ikke så lenge.

Jeg mener ikke og baksnakke henne, det er ikke derfor jeg skriver dette. Det er bare så vanskelig og få er god dialog rund dette med henne. Jeg tengte vel litt synspunkter og har nok ordlagt med dårlig, det sier jeg unskyld for.

Du kan ta henne med på fattighuset, der folk er virkelig fattige.

Det ER vanskelig å håndtere negative, selvopptatte, sytende folk. Særlig når det relativt sett ikke er så innmari synd på dem. Hun trenger sikkert positivt fokus, men det kanskje vanskelig å se det selv.