Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-09, 08:38   #20
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klage over at man er fattig, når man ikke er det!

Hovudinnlegger virkar noko fordomsfull når det gjeld uføretrygd, ja.
Men vagt, langt bak i hodet mitt hugsar eg frustrasjonen frå då eg var student og levde på Toro-suppe og havregrøt og irriterte meg over mi jevnaldrande veninne som fekk utdannelsen betalt av NAV(attføring). Så viss houdinnlegger er i samme situasjon som eg var og opplever at denne "veninna" klagar over å vere fattig kan eg til ein VISS grad forstå frustrasjonen. Men det kom nok litt feil ut.

Eg irriterar meg også litt over folk som seier at dei er fattige samtidig som dei har splitter ny bil, bugaboo-vogn, merkeklær til ungane osv. Dette er altså ikkje nødvengivis trygdemottakarar, men folk som rett og slett er dårlige på å prioritere. Ein er ikkje nødvendigvis fattig sjølv om lønnskontoen er tom nokre dagar før ein får ny lønn. Det kan vere at ein er skikkelig dårlig på å disponere dei pengane ein har. Syns begrepet "fattig " har blitt litt utvatna.