Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-09, 15:10   #5
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjem!

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Vel, jeg vet det finnes de som er verre enn meg, men det kan godt tenkes noen syns jeg har det rotete. Uten at jeg har tenkt til å la det plage meg. Rot er et definisjonsspørsmål. F.eks. er ikke leker rot hos meg. Da må det være irriterende mye av dem. Og aviser i sofaen er rot, men en liten stabel på bordet, er hjemmekoselig.

Hva med et salongbord med to laptoper, en krøllete duk, en lydbok, tre store bøker, ett tidsskrift, en eplejuicekartong, en mobiltelefon og diverse dokumenter? Selv synes jeg det er ganske så hjemmekoselig, men jeg ser ikke bort i fra at mange ville fått kløe i ryddegenene sine om de så det.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat