Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?
Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.
Er det noe i veien med deg? Kan ikke folk ha en annen grunngitt mening enn deg, uten at du tyr til tyttebær og såre sarkasmer?
Vi har ikke trampoline og mannen kjører ikke motorsykkel fordi risikoen etter vår mening blir større enn moroa. Derimot er vi positive til klatring, (med hjelm, tau og sikring, vi er slike feiginger), fallskjermhopping, brevandring og en rekke andre ting der det også er en viss risiko.
Ingenting i veien med meg, men når du først drar det ned på dette nivået så kan jeg vel stille deg det samme spørsmålet? Du hinter ganske bra om at folk som har trampoline ikke har tenkt over konsekvensene det kan ha, du kommer også med hint om at unger som har det ikke er aktive på andre måter osv.
Selvføglelig respekterer jeg at andre ikke har trampoline og jeg skjønner godt argumentasjonen til de fleste, men du viser tydelig at du ser ned på de som har det. Der er forskjellen. Du er den eneste i denne tråden som fortjente en rød en.