Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-09, 10:22   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Selvsagt vurderer man tingene opp mot hverandre, rine. Fordi om man har trampoline betyr det da ikke at man er hjernedød og ute av stand til å se det store bildet.

Helt enig. Og jeg er veldig klar over risikoen.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Nei, men man bør være klar over hvor lett det er å skade seg for resten av livet på trampoline. Min mann som jobber i bransjen sier at det er veldig alvorlige skader og mye verre enn feks vanlige fall/fall fra trær.

Jeg tror jeg ville følt litt bitterhet om jeg skadet meg alvorlig med redusert livskvalitet som resultat, fordi foreldrene mine ikke tenkte over hvor farlig det var. Man skal være litt redd for ungene sine, uten at det betyr å pakke dem inn i vatt.

Jeg tror man vurderer veldig forskjellig, Mim. Flere av kollegaene til mannen din har trampoliner i hagen og etter 9 år i helsebransjen er jeg veldig klar over at barn kan skade seg på trampoliner. Kun en og en om gangen, sikkerhetsnett og strenge regler forebygger mye.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat