Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-09, 11:37   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spn-off: Når har du det "ryddig"?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Når har DU det "ryddig"?

Veldig sjelden. For å ta kortversjonen.

Jeg er enig i at for at man skal kunne kalle det ryddig, må bord og benker og skjenker og sånt være ryddet, i tillegg til at det ikke skal ligge ting på gulv og i sofa og stoler og sånt. Det er temmelig sjelden det er ryddig hjemme hos oss (litt oftere nå når vi har fått vaskehjelp, da er det i alle fall ryddig en gang annenhver uke). Og selv når vi har ryddet, er det enkelte områder som ikke lar seg rydde - eller det vil si, de krever omorganisering for å la seg rydde. For tiden er det primært skrivebordet (men det står på soverommet, så det bryr jeg meg ikke så veldig om) og en kaotisk hylle på stuen som jeg bruker til å ha alle mine papirer og sånt i, dessuten en del pappkasser bak sofaen.