Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-06, 19:58   #11
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feilkjøp og min stil

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Sånn jeg pleier gå så er det dress med kuult tskjote under, evt olabukser med en nøytral skjorte og litt mer ungdommelige smykker feks. Tenk at du kan blande stiler.
Jeg er helt allergisk mot veldig voksne klær. Er litt barnslig ut dermed så føler jeg meg som en (kjedelig) unge i voksenklær hvis det blir litt for stramt i stilen.

Og da spør jeg igjen....menn går jo ofte i samme dress/veldig lik dress hver dag på jobb. Kan jenter gjøre det? Men ulikt tilbehør?

Og vet noen om en nettside med kuuule og billige t.skjorter?