Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-09, 18:34   #5
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Etter å ha trodd at jeg matforgiftet 3 av fire gjester, mannen min og meg selv, har jeg blitt helt hysterisk på hygiene på kjøkkenet. Jeg var knust av skyldfølelse og følte meg som ei skikkelig sjuske. Gjesten det gikk hardest utover måtte være hjemme fra jobben en hel uke. Jeg sendte blomster og hadde skikkelig dårlig samvittighet.

Det viste seg at Synderen var Lillebror som hadde smittsom omgangssyke.

heldigvis

Ikke for å gi deg nytt skyll av dårlig samvittighet altså, men legg ikke all skyld på Lillebror. Det er gode sjanser for at du hadde viruset (men ikke ble syk) og overførte det til maten. Håndvask er utrolig viktig når man har omgangssyke i huset. Også for den som ikke spyr. Spriting av dørhåndtak kan også være lurt.

Hyggelig at du sendte blomster da.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat