Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-09, 16:56   #1
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lang festkjole i STOR størrelse

Hvisomattedersomatte jeg vinner et valg neste uke så må jeg gå på en formell fest med dresskode "smoking". Så vidt jeg skjønner betyr det lang kjole, og ikke bunad. Jeg har ikke et ubegrenset kjolebudsjett, og er ca. str. 54.

(Nå tror jeg jo ikke at jeg vinner det valget, men jeg er planleggingsoman og klarer ikke å la være å tenke på kjoleproblemstillingen! Det kan jo hende at den gjentar seg.)

Hvor finner jeg noe sånt, da? Er det noen av superslankerne her inne som har noe hengende på kottet?