Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-09, 09:41   #1
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Mannlige vs. kvinnelige skuespillere

Som iherdig Facebook-bruker, så har jeg rangert mine favorittskuespillere. Det var bare menn, og vurderingen av dem lå i forhold til prestasjoner (ikke utseende). Det er f.eks. skuespillere som kan få meg til å velge en film jeg ikke har hørt om, hvis de er med i den. Jeg rangerte 5, men kunne sikkert plukket ut 10. Fortsatt bare menn.

Er det flere som har det sånn? Som opplever at mannlige skuespillere (spesielt amerikanske/engelske) står sterkere og er mer sentrale i filmverdenen? Finnes det i det hele tatt kvinner som har renommé til å snike seg inn på en slik liste? Ville du valgt en film kun fordi en kvinnelig skuespiller du visste om var med i den?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat