Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-06, 05:46   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Feilkjøp og min stil

Jeg er fantasisk god på feilkjøp. Jeg aner ikke hvordan jeg gang på gang klarer å kjøpe klær som jeg ikke bruker.
Veldig ofte syns jeg at det jeg har kjøpt blir for kjerringaktig, og så blir det ikke brukt.

Nå skal jeg skjerpe meg, og faktisk ha en plan for hva jeg trenger istedet for å handle på impuls.

Jeg sliter også litt med å finne min stil. Jeg er ungdommelig og bare 29 år, men kan ikke gå med hettegenser og leggvarmere på jobb. Jeg kan gå i dongeri, men da bør den være ganske mørk og uten masse hull og stæsj.
Jeg vil egentlig ha en voksen, forretningsdamestil, men på en kul og ungdommelig måte. F.eks dressjakke med en veldig kul topp under, istedet for skjorte, dressbukse med joggesko til istedet for pumps.

Hvor skal jeg handle og hvordan unngå feilkjøp?