Tråd: Karensdager
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-09, 13:09   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 182
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karensdager

Min erfaring er også at det er lett å bli sykemeldt, men det er kanskje fordi jeg aldri har gått til legen uten meget god grunn. På den annen side; det mener vel alle.

På grunn av en del uheldige omstendigheter i vinter, så var jeg helt på felgen. Jeg sov ikke, jeg overspiste, jeg hadde konstant hjerteklapp og til slutt svimte jeg av. Jeg gikk til legen og beskrev hva som hadde skjedd rundt meg. Før jeg overhodet hadde kommet med mine symptomer fikk jeg tilbud om sykemelding. Det ville jeg ikke egentlig ha, og han fortalte meg om avventende sykemeldinger. Det passet perfekt for meg, og gjorde at jeg kom meg gjennom vinteren på brukbart vis uten å være nevneverdig borte fra jobb.

Poenget er at legens forslag til løsning var at jeg ble sykemeldt enda det fantes langt bedre løsninger for meg. Først når jeg sa at jeg ikke ville sykemeldes kom han opp med et alternativ. Det alternativet burde vært foreslått først.