Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-09, 13:17   #3
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som reagerer?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Og hvis dette blir tatt til inntekt for at jeg prøver å bagetalisere drap på kvinner, så er det altså ikke det. Jeg er HELT enig i alt som blir sagt, dette var bare en parantes, et lite sidesprang. Og det trodde jeg var lov til her på Foreldreportalen

Det er heller ingen her som har sagt at kvinner ikke gjør vonde ting eller sier at kvinner er snillere enn menn. Men når debatten handler om at media og folk nedtoner alvorligheten av partnerdrap og du kommer med sånne kommentarer så blir det som Skilpadda sier, i beste fall irrelevant (som jeg har tolket til å være) i verste fall en del av problemet.

Og ja, det er lov å komme med avsporinger på Foreldreportalen og det er også lov å komme med kritikk mot usakligheter.