Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-09, 14:16   #8
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som reagerer?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er flere enn du som reagerer, ja. Jeg håper virkelig (og antar forsåvidt også) at han har blitt feilsitert eller i det minste grundig vrengt på av Dagblad-journalisten. Det spiller ingen rolle hva moren og datteren har gjort når det gjelder å "koke sammen en historie", eller hva det nå var for noe, det unnskylder ikke det han gjorde en millimeter engang. (Og jeg ville dessuten tenkt, i ettertid, at det mannen sa i en tidligere samtale kanskje ikke var helt objektivt og nøytralt, når vi nå vet hva han endte opp med å gjøre.)

Nemlig, gjerningsmannen har jo bevist at han er en møkkaperson.