Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-09, 08:54   #162
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Jeg er seriøst imponert over dere som skal kjøre opp i Oslo. Jesus, jeg svetter i håndflatene bare ved tanken på å ratte meg inn i den uoversiktige triangelen eller hva det er dere kaller firefelts veger på kryss og tvers og hva har dere.

Som Majsa sier, det hjelper å være i Oslo hver dag. Jeg følger nøye med når sambo kjører, og jeg ser jo logikken i det hele. Jeg svetter litt med tanken på hvor fort man må tenke, men foreløpig svetter jeg jo med tanken på å gire fra første til andre også, så det regner jeg med at går seg til. Jeg kjører opp med vilje i Oslo, i stedet for å reise til et bittelite sted og ta lappen på to uker. Det er jo her jeg skal kjøre og lese trafikken og da er det fint å få kjørelærerens erfaring og triks med på kjøpet.

Ang. lukeparkeringog rygging, det må jeg bare bli god på. Vi bor i Oslo sentrum og ofte må vi sirkle kvartalene i bortimot en time før vi finner parkering. Og vi har en gammel Audi uten noen form for ryggehjelp.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat