Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-09, 15:25   #2
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hagetråden 2009

Her har vi begge rododendron samt liljene. Treet får lilla blomster, mens busken har sterkt røde, og har kommet med sin første blomst alt.

Veggen med roser, prestekrager etc.

Vrihasselen min er for øyeblikket litt malplassert ved deler av et flyttelass i forbindelse med oppussing av et rom, så jeg drøyer med bilder.

Jeg kunne tenke meg å plante noen trær etterhvert, frukttrær mm, men det får vente til vi er på plass i ny heim tenker jeg. En gang før nasjonaldagen planlegger jeg å få fylt noen krukker med hvite margeritter, ellers har jeg ikke helt i hodet hva jeg skal ha videre, så i mellomtiden får jeg komme meg på Plantasjen og handle flere krukker og kar om ikke annet.

Noen som forøvrig har peiling på dette med å ta stiklinger av roser?

Flere som vil bidra med sine hager, tanker rundt planting, tisp osv.?! Synes det er så kjekt å se det spire og gro rundt omkring!