Tråd: Pedo-kunst
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-09, 13:34   #73
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pedo-kunst

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Ikke da heller. Jeg tror ikke på at man plutselig skjønner at det er galt å begå overgrep mot barn fordi noen lager en utstilling og setter opp bilder med overgrep mot barn.

Det var ikke det jeg mente heller. Men høyere bevissthet hos dem som i utgangspunktet er i mot pedofili kan gjøre det vanskeligere for pedofile å utføre overgrep. Høyere bevissthet om NAMLA kan gjøre at de møter større motstand mot det motbydelige arbeidet sitt.

Så vidt jeg har sett viser heller ingen av bildene direkte overgrep mot barn, med forbehold om at jeg ikke har sett hele serien (og har ingen planer om det heller).

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat