Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-09, 13:14   #10
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.821
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg har (som vanlig) store planer for verandaen vår. Jeg ser at både ripsen, solbæra, peonen og bjørnebærbusken har overlevd i pottene sine. Det samme har sukkulentene i "steinbedet" mitt. I tillegg spirer det tomat, paprika, chilli og diverse krydderurter i kjøkkenvinduet. Jordbær må til, i tillegg til fargerike blomster og sikkert noe nytt jeg finner på hagesenteret som kanskje fungerer og overlever, og kanskje ikke. Jeg har lyst på et syrintre der ute, men det blir kanskje litt for meget når vi bare har 6 kvadrat til rådighet?

Det beste med verandahage er at man ikke trenger å kaste bort tid på snegler og ugress.



Min plan er å ta en tur til Plantasjen, kjøpe nye kasser og poppter og deretter plante litt fint i dem. Har 2 balkonger og lurer på å lage et lite drivhus på den ene. Lyst til å prøve meg på tomater.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat