Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-09, 10:19   #4
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?

Have, ja... Jeg har feil antrekk, nemlig ammegenser, olabukser og Asics utløpte joggesko, store solbriller og gigantisk kaffekrus fra Kaffebrenneriet.

Jeg har en forhage med tre avsatser, der forhagen er dårlig barket oppå en duk. Der står det en formklippet Tuja, en liten og en stor rhododendron, en busk jeg ikke vet hva er x 5, noe som kryper og er stikkete, en gyvel(?), en del planløst krypstaudeopplegg i klatter og noe som klatrer oppetter avsatsene. Avsatsene er ustelte og uten noe spesielt.

I bakhagen har jeg plen som trenger ettersåing (vi flyttet inn i oktober i høljregn, så vi tråkket opp en del foran plattingen), en stor rhododendron, kirsebærtrær, mer gyvel, en busk med gule blomster, furu, bjørk, et tre med miniminiepler, blodrips og en mur som må skjules. I tillegg ligger det en haug av noe klatregreier som har falt ned.

Hagen her bærer veldig preg av at ingen har brydd seg noe særlig om den. Naboene, derimot. De har sherry, hatter, fine gummistøvler, hage.., unnskyld, havehansker, og en veldig fin hage.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat