Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-09, 09:33   #82
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.934
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?

Jeg har flyttet fra 5 mål tomt og massevis av frukttrær, prydbusker og blomster til 1 mål med et par thujatrær ( ) og noe prydbartrær.
Alle blomstene jeg ville ta vare på fra gamlehagen, og det var mange, står i ventebed hos mine foreldre i påvente av å bli flyttet hit - det skal bli så fiiint!




Det skal bli ny hekk med blærespirea og lyse grønnfarger i kontrast, og jeg skal plante noen klatreplanter - både klematis og andre blomstrende, og noen med bare grønne blader - rundt lysthuset
Også fjerne noen temmelig umotiverte steinhauger i hagen - de er "til pynt", men det er bare vanlig gråstein i en haug, som forrige eier plantet stemor rundt. Merkelige greier.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat