Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-09, 09:59   #11
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?

Det er min første sommer med skikkelig hage, så mye må læres.

Men jeg vet jeg skal:

• Rive opp en del stauder, fylle på med ny jord og istedet så/plante grønnsaker. Jeg tror i alle fall at jeg vil benytte bedene som allerede er der til grønnsaker, men etter hvert har jeg lyst til å gjøre noen endringer slik at grønnsakshagen blir lagt til et hjørne av hagen. Jeg vet vi skal så gulrøtter og sukkererter, så får vi se hva annet vi finner på.
  • Lære meg hva jeg skal gjøre med rosebuskene, hekk og frukttrær. Rosebuskene og ikke minst hekken ser temmelig pjusk ut etter vinteren.
  • Vi bør ordne et system til søppeldunkene på framsida av huset, men jeg vet ikke om vi får ordnet det i år. Tips mottas med takk! Det gjelder da for tre små dunker (restavfall, papp/papir og plast).

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat