Sv: Hva hadde dere betalt for denne baren?
Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.
Noe sier meg at 5000 kanskje er langt under hva du kan få for denne. Selv om vi er mange som aldri ville hatt noe sånt i hus, så finnes det folk der ute som vil ha, og som vil betale for det.
Jeg tror jeg kanskje vill forsøkt meg på en "bud ønskes" annonse i første omgang, for å se hva som kommer inn.
Jeg har ikke peiling på slike barer, men hvis de prisene jeg så på de finn-annonsene er det de faktisk går for, og ikke bare det folk vil ha for dem, så er jeg enig. Men når det er et objekt man vil bli kvitt raskt kan det jo være greit å ta en pris man er fornøyd med selv, og ikke styre så mye med bud osv. Jeg ville ikke skrive "bud ønskes", fordi jeg aldri svarer på slike annonser selv. Når jeg ser slike annonser uten noen som helst prisantydning så tenker jeg at de har tenkt til å loppe meg for penger. Ofte fordi jeg ser det på objekter jeg vet hva ligger på, og jeg skjønner at de som selger det tror det er hippere enn det det egentlig er, og vil ha mer penger for det. Folk liker følelsen av å ha gjort et kupp.