Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-09, 09:49   #35
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.937
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?

Niobe: jeg er ingen ekspert, men jeg holder i hvert fall på med det samme som deg. Det jeg har satset på, og som ser ut til å fungere, er å grave opp hagen, en del hvert år, og plante poteter. Jeg graver opp veldig grundig. Snur jorden to ganger, fjerner røtter og stener. Og potetene skal være gode for jordkvaliteten, blant annet fordi de også bidrar til å "lufte ut" jorden. Jeg ser i hvert fall at det området der jeg hadde poteter i fjor nå er godt for blomster, og skal, som sagt, prøve å plante gress der nå.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat