Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-06, 10:39   #7
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I dag har jeg sendt en mail til VG (om kvinnekroppen)

Flott at noen orker å engasjere seg.

Jeg er også møkk lei av all seksualiseringen og eksponeringen av nakne/halvnakne kvinnekropper alle steder og i alle mulige tenkelige og utenkelige situasjoner (ja,faktisk, så irriterer jeg meg over dem som har sånne "sexy" jueavatarer også. Det må da kunne gå an å tenke noe koselig om jul istedet for seksualisere den også).

Og nei, det er ingen balanse i nakenheten heller, og jeg tror ikke vi vil få bukt med det før det blir en lik eksponering av begge kjønn. Da først vil flere gå lei, og det vil snu seg til å bli en nakenhetsdiskusjon fremfor en feministgreie.

(Og jeg skulle virkelig ønske jeg kunne gå på butikken og stå i kassekø uten å få nakne bryster eller halvnakne damer med utfordrende ansiktsutrrykk lysende mot meg.)

DM er ikke aktiv   Svar med sitat