Tråd: Pinnekjøtt
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-06, 09:55   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pinnekjøtt

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Dessverre er jeg blitt vant til pinnekjøtt som er laget av kjøtt fra spesielt utvalgte ungsøyer som har gått på fjellbeite hele sommeren, og som er tørket på stabburet. De ynkelige små bitene av lam man får i butikken blir ikke det samme mer. Men prisen på skikkelig godt pinnekjøtt er jo ekstrem.

Det var akkurat sånne ting jeg tenkte på. Husker vi pleide å spise pinnekjøtt hos noen vestlendinger som hadde fått det hjemmefra, det var helt fantastisk godt. Men nå har jeg ikke tilgang på spesielt utvalgte ungsøyer, og må ta til takke med det som fins i vanlige butikker her...

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat