Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-09, 15:00   #1
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Sint!

Mobil som slår seg av og på hele tiden

Jeg blir snart gal av den mobilen og kastern snart ut av vinduet. Rett som det er så slår den seg av og på. Når jeg skriver en sms så kan den slå seg av og jeg må skrive alt på nytt. Eller hvis jeg skal ringe. Da slår den seg plutselig av og jeg må vente til den har slått seg på igjen. Trodde det kanskje var simkortet for jeg fikk et nytt simkort da vi trodde det gamle var utslitt. Men det fortsatte jo da også. Og nå har jeg jo i tillegg byttett mobilselskap og har enda et nytt simkort. Jeg blir sprø. Den har gjort sånn lenge og den er ikke gammel. Kjøpte den i juni i fjor. Det er en klapptelefon Sony Ericsson Z770i. Er egentlig veldig fornøyd med selve mobilen og elsker tastene. Hadde den bare sluttet med det tullet.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat