Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-09, 11:55   #9
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En av fem straffer barnet sitt fysisk i Norge

Jeg må si jeg er litt skeptisk til hva som er intensjonen bak en slik undersøkelse.
Er det å bevise at "alle" bruker jo fysisk avstraffelse i større eller mindre grad, derfor er det vanskelig å trekke en grense for lovverket, og derfor bør man ikke lage strengere lovverk? (Her synes jeg ikke at svarene på dette spørsmålet beviser noe som helst eller er i motsetning til det å sette en grense gjennom lovverket)
Eller: Huff, se så mange som bruker vold mot barna sine, dette beviser at et strengere lovverk vil være nyttig? (Til dette mener jeg at utbredelsen av voldsbruk mot barn er irrelevant for hvordan man bør beskytte de som faktisk blir utsatt for vold).

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat