Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-09, 11:33   #7
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.950
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En av fem straffer barnet sitt fysisk i Norge

Jeg tenkte umiddelbart at 18% var et høyt tall, men da jeg så spørsmålsstillingen så stiller det seg noe annerledes. Hvis man tar utgangspunkt i at de fleste har null fysisk reaksjon som standard, så er jo den minste overtredelse mer fysisk enn man hadde tenkt seg, og da tenker jeg ikke på klapsing eller knipsing (som jo er bevisste handlinger), men mer av typen rykke med seg ungen (som man leier i hånda) ut av butikken under et trassanfall, holde litt for hardt mens man løfter barnet unna en uønsket situasjon, el.l. Det er jo selvsagt ikke ønskelig det heller, men det blir jo noe annet enn den dystre statistikken det hadde vært om en av fem slo barna sine.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat