Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-09, 13:09   #11
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Politisk ukorrekte barnesanger?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

For det første - jeg sammenlikner ikke Anton med galningen, men det var et argument som slo ihjel utsagnet ditt om at Anton er bekymret for gutten sin, som jeg regner med var et argument for at han var glad i Emil og derfor ikke ville ham noe vondt.

Og selvsagt har du ikke sett at Emil får bank, det er en barneserie. Og hvis du leser nøye etter, så vil du finne at jeg reagerer på den psykiske påkjenningen Emil blir utsatt for.

Argumentet slår ikke ihjel noe som helst når det gjelder Anton. Joseph Fritzl er en syk, syk mann. Det han har gjort har ikke noe med kjærlighet å gjøre! Jeg syns det er absurd å dra fram en sånn mann i en diskusjon som denne. Du kunne brukt enormt mange andre eksempler før du dro frem det mest ekstreme …

Jeg mener at faren til Emil har lov til å bli sint, det er lov til å vise barn at man blir sint av rampestreker. Hvordan barna oppfatter dette vil jo være individuelt. Mine barn ser mye Emil, og syns bare det er gøy.

Anton prøver å oppdra barnet sitt, om enn på en noe klønete måte.