Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-09, 10:56   #430
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Klart at TV2 har valgt ut de personene som det ble mest underholdning av. Så jo f.eks. i går da de kom tilbake, der var det mange folk vi ikke har sett noe til på TV. Noen har kanskje ikke ønsket det, men det er sikkert også en god del helt vanlige familier som det ikke ble nok underholdning av å vise på TV.

Når det gjelder lille Sander mener jeg at han utviste en helt normal reaksjon. Han var åpenbart svært nært knyttet både til mor og til far, og det ble rett og slett for store følelser for en liten gutt. Han ble glad for at hun kom, samtidig så ville han ikke slippe faren. Han var nok litt for liten til å skjønne hvor moren har vært, og at hun skulle komme tilbake akkurat da.

Har selv opplevd et av mine barn bli fullstendig satt ut da pappan hadde vært bortreist i nesten to uker. Jeg hadde forberedt henne på at nå kommer pappa snart - men da han kom ble hun både sint og glad og trist på en gang. Det var sterkt. Men det tok ikke mange minuttene før hun hang rundt halsen hans igjen.

Tror at såpass små barn har dårlig tidsbegrep, og dårlig forestillingsevne, og at det er årsaken til at det blir vanskelig å forholde seg til at en omsorgsperson man er nært knyttet til liksom bare forsvinner. Når den da dukker opp igjen blir ungen påmint at forelderen har vært borte.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat