Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-09, 22:09   #11
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du Plan-fadder?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Dere som er faddere: I hvor stor grad syns dere at dere får fulgt opp adoptivbarnet deres, i forhold til helse, utdanning, motta brev og bilder osv.

Hvor aktive er dere selv? Sender dere brev/bilder?
Eller betaler dere bare inn fast sum i mnd?
Er det sikret at det barnet dere har fått navn og bilde på, får pengehjelpen dere sender til organisasjonen?

Har stort sett sendt et brev i året. Jeg syns det er vanskelig å skrive disse brevene. Vet ikke helt hva jeg skal fortelle.

Vi får bilde en gang i året og oppdatering om familien og lokalsamfunnet de bor i. Vi betaler kr. 220,- i måneden. Dette har vi gjort i 12 år cirka. Jeg må bare stole på at pengene går dit de skal. Det kommer rapporter om hva som Plan har gjort i Benin som er landet vårt fadderbarn bor i.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat