Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-09, 17:52   #48
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sporty støvletter til tights ...

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.


Men nå er jeg mer interessert i leggevarmer-innspillet. Var det seriøst ment? Jeg trodde vi fremdeles gjorde narr av dem, på lik linje med skulderputer? Men de ville unektelig løst problemet mitt, nemlig overangen mellom der tightsen slutter og der de hvite tennissokkene forsvinner ned i småskoene ...

Jeg bruker leggevarmere jeg altså. Jeg føler meg litt 80-talls, men jeg synes det er kult likevel jeg. (Karene på jobben kaller meg bare jane fonda når jeg går med leggevarmere, men de er gamle menn på mekanisk verksted, så det får stå sin prøve )

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat