Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-09, 12:36   #26
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forskjellen på NAN 1 og 2?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg synes det høres ut som en fin ting å bytte helsesøster Siritk. Iallefall hvis du føler behov for litt veiledning.

Pjokken bikket literen for lenge verden siden, jeg har ikke snakket med helsesøster om saken. Jeg er litt alternativ, og stoler mer på forumdamer. Jeg/vi har vært veldig bestemt på at vi ikke skal innføre fast føde før hans reelle fire måneder (16 dager etter fylte fire måneder). Men nå ble jeg litt usikker her. Kjenner at jeg gruer meg, siden han virker å være så sensitiv.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jøssenavn, så fordomsfull da? Pjokken her har et like nært forhold til pappaen sin som mammaen sin, dette kan jo ikke en helsesøster vite på forhånd. Her var det også pappaen som holdt under vaksinen, jeg tror og håper at Pjokken ikke tok skade av det.

Ikke sant! Samme her. Må ærlig innrømme at jeg også støtter meg mer enn forumdamer og hs jeg kjenner viavia enn hs. Hs får en siste sjanse, ikke at jeg tror det kommer til å bli så mye bedre. Hun er skarp og virker møkkalei jobben sin.

Litt OT, men poden er reelle 4 mnd pga ks før termin ja? Min er født 14 dager over termin, skal man korrigere alder da?

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat