Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-09, 16:04   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er barne- og voksenstørrelse 39 det samme?

Opprinnelig lagt inn av SMOOTHIE, her.

Jeg bruker vanligvis str. 39 i sko selv, og syntes det var rart at min 10-åring nå måtte ha 39 i sine nye Cherrox, da han har en god del mindre føtter enn meg. Så jeg prøvde hans Cherrox, og de var alt for små til meg. Tror barnestørrelsene er mindre i endel sko/støvler.

Jeg tror det er bare er forskjeller slik det kan være mellom to voksensko i samme størrelse. En ting er at barnesko kan ha ulike mål ellers, ift. vrist, bredde, høyde og slikt fordi en barnefot er litt anderledes. Men størrelsen er i bunn og grunn de samme.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat