Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-09, 09:31   #9
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om helårs båndtvang?

Mjau: jeg har ingen problemer med hunder uten bånd som går slik du beskriver. Problemet er bare alle de som har "kontroll" på hundene sine fordi de er sååååå snille. Det er ofte de hundene som kommer imot deg på turstier i fullt firsprang uten at man kan se eieren noe sted. Jeg er ikke redd hunder, men jeg blir skeptisk i en slik setting fordi det er en situasjon så åpenbart utenfor noens kontroll. Derfor er jeg for båndtvang, også på steder i marka hvor det ferdes mye mennesker. Hadde det bare vært hundeeiere med vett og kontroll, hadde det ikke vært nødvendig.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat