Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-09, 20:15   #52
vaesla
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Hønefoss
Innlegg: 37
vaesla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vi som har strikkedilla

Opprinnelig lagt inn av Spetakkelet, her.

Ja, det er kjekt - og vise frem ting man ønsker å lage eller har laget; kjempegøy med inspirasjon ikke minst!

Jeg har kommet et stykke på kjolen. Det tar tid med 288 masker rundt, i tillegg til at jeg måtte rekke opp de 5 første cm jegh strikket fordi jeg hadde klart å vri hele dritten! Men nå er jeg i slaget, har strikket godt og vel 15 cm. Høres ikke mye ut, men ....

Noen flere som har lyst til å vise frem det de har planer om å strikke, eller det som er på pinnene og/eller ferdigstilt?

Hmmm... Jeg vet alt om hvordan man føler når man må rekke opp... Jeg strikker jo da en dåpskjole, og kanten nederst på den har jeg rekka opp sikkert 10 ganger tror jeg... Er masse hullmønster på den, også har det da blitt litt forskjøvet. Grrr... Holdt på å kaste hele greia en gang. Men beit tenna sammen, og begynte på nytt. Hadde over 532 masker jeg da på den kanten, men ikke mer enn 268 på resten... Men jeg beholdt roen stort sett da, og nå har jeg strikka ca 71 cm på den, og har begynt inndelinga bak. Er ferdig med den ene armen, og bar begynt på nr 2. Og nå som det begynner å virkelig ligne noe, så er det så jeg nesten ikke kan legge det fra meg... Har prøvd å legge inn bildet av hvordan den blir, men datan min vil ikke...

__________________
Kim-Andre, 18.11.01
vaesla er ikke aktiv   Svar med sitat