Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-09, 17:38   #47
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som har strikkedilla

Opprinnelig lagt inn av vaesla, her.

Det hørtes bra ut da, at du føler du kan begynne igjen med strikkinga Er så godt å holde på med noe. Syns det var godt å høre at du var glad for denne tråden jeg da. For jeg var veldig i tvil om jeg skulle lage den. Er litt usikker av meg om hva jeg kan snakke om her inne. Men gjorde det etter at min venn Lita sa jeg burde gjøre det. Og jeg syns også det er koselig å snakke med andre som deler min hobby og lidenskap

Ja, det er kjekt - og vise frem ting man ønsker å lage eller har laget; kjempegøy med inspirasjon ikke minst!

Jeg har kommet et stykke på kjolen. Det tar tid med 288 masker rundt, i tillegg til at jeg måtte rekke opp de 5 første cm jegh strikket fordi jeg hadde klart å vri hele dritten! Men nå er jeg i slaget, har strikket godt og vel 15 cm. Høres ikke mye ut, men ....

Noen flere som har lyst til å vise frem det de har planer om å strikke, eller det som er på pinnene og/eller ferdigstilt?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat