Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-09, 15:31   #13
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper jeg kjettinger?

Jeg har kjøpt kjettinger. Jeg var litt usikker på hvor på dekket jeg skulle se (det står tall mange steder), men to eldre menn som sto og diskuterte en motor rett ved siden av meg lot seg gjerne sjarmere til å hjelpe. Jeg har ingen problemer med å bekjenne min uvitenhet om bil. Jeg kan sikkert noe som ikke de kan og de hadde tydeligvis stor glede av å hjelpe.

Når mannen kommer hjem i kveld skal vi utforske kjettingene sammen, og om vi ikke får det til, får jeg ta en svipp opp til min far og be om instrukser.

Jeg kjøpte til og med en liten snøskuffe som vi kan ha i bilen. Så nå er vi klare til alt.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat